الان طوریه که برای رسیدن به همه ی آرزوها و خواسته هات باید از سد این غول بزرگ بگذری
منم کلیییی آرزو دارم که الان باید برای رسیدن بهشون فقط درس بخونم
یکی از این آرزوها کمک به بچه های کارِ ِ
بچه هایی که به هر دلیلی الان فراموش شده های روزگارمونن..
قول میدم همه تلاشم و بکنم و اگر به جایی رسیدم فراموششون نکنم و اون ها جزو اولویت های زندگیم باشن.
الان پول زیادی ندارم چون هنوز دانش آموزم .. ولی وقتی رفتم سر کار قول میدم همه ی تلاشم و برای بهتر شدن زندگیشون انجام بدم
الانم یه وبلاگ جدید ساختم تا زمانی که شدم اون چیزی که خودم میخوام ٬ هدفم فراموش نشه و تا رسیدن به اون مرحله حداقل مظلومیتشون رو فریاد بزنم.. .
اینم از آدرسش: kodakankhasteh.blogfa.com
....