باید روی خودم کار کنم خودی که به درد خدا نخوردxa0 بی خودی است..!!!...
xa0 xa0بیشتر... xa0 xa0 xa0 دوست دارم، شهید "باشم" تا اینکه شهید "شوم"! ...